طراحی سایت شرکتی

حرفه  ای تر از همیشه باشید!


وقتی شما بعد از یک پروسه پر تلاش یک شرکت رو تاسیس و راه اندازی میکنید، دوست دارید شرکت تون به مردم معرفی کنید تا از این طریق بتونید باعث آشنایی مشتری های بیشتری با شرکت تون بشید. شما برای معرفی شرکت تون به مشتری های احتمالی نمیتونید با تک تک اونها تماس بگیرید یا براشون پیامک ارسال کنید.

طراحی سایت شرکتی به شما این کمک رو میکنه تا بتونید در هر زمان، از هر مکانی برای شرکت تون مشتری جذب کنید. طراحی سایت شرکتی این امکان رو به شرکت شما میده که همواره در دسترس مشتریان قدیمی و جدید باشه.

اگر تصمیم به طراحی سایت شرکتی گرفتی باید این رو بدونی که سایت شرکتی اعتبار شرکت تو محسوب میشه. هرچقدر این سایت قوی تر عمل کنه علاوه بر بالا رفتن اعتبار شرکت باعث جذب بیشتر مشتری و درآمد میشه.

پس حالا که نوع طراحی سایت شرکتی وابسته به اعتبار شرکت هست، قبل از سفارش طراحی سایت شرکتی باید راجع به موضاعات زیر اطلاعات کافی داشته باشی:

 

.

.

سایت شرکتی چیست؟


در زمان حاضر بخاطر گسترده شدن اینترنت تو اکثر بخش های زندگی بهتره هر کسب و کاری علاوه بر اینکه بصورت فیزیکی فعالیت میکنه، فعالیت مجازی هم داشته باشه. به این دلیل که اکثر افراد چه به دنبال خریدن یه لباس باشن چه دنبال بستن قرارداد با یک شرکت ترجیح میدن بخاطر آسونی از راه اینترنتی این کار ها رو انجام بدن. پس میشه گفت طراحی وب سایت شرکتی میتونه باعث جذب مشتری هایی از این قبیل برای شرکت شما بشه.

وب سایت شرکتی نماینده شرکت شماست! وقتی مشتری وارد سایت شرکت شما میشه با دیدن ویدیو ها، عکس ها و محتوا متنی که شما داخل سایت شرکتی از شرکت تون بارگذاری کردید شروع به تجسم محیط شرکت شما میکنه. پس اگر تولید محتوا تصویری و متنی سایت شرکتی شما خوب نباشه باعث میشه تصورمشتری از شرکت شما اونطورکه باید نباشه.

سایت شرکتی شامل یک سری صفحات میشه که به معرفی شرکت شما میپردازن. این معرفی شامل معرفی حوزه کاری شرکت، معرفی کارمندان، معرفی خدمات و نمونه کار ها میشه که میتونه به صورت متنی یا تصویری باشه.

 

.

.

طراحی سایت شرکتی برای چه کسب و کارهایی مفید است؟


 وقتی شما یک کسب و کار رو به صورت سنتی راه اندازی میکنید تعداد افرادی که شرکت شما رو میشناسند محدود به ناحیه قرار گرفتن شرکت شما و کمی فراتر میشه. اگر هم تو فکر تبلیغ شرکت خودتون به روش سنتی باشید یا باید برای شرکت شروع به چاپ بنر های تبلیغاتی کنید یا از طریق تماس و پیامک اون رو معرفی کنید.

با سفارش طراحی سایت شرکتی شما میتونید بدون محدودیت زمانی و مکانی تو یه مدت زمان تقریبا کوتاه به اون مقدار از جذب مشتری که مد نظرتون بود برسید. پس میشه گفت تقریبا همه شرکت ها به سایت شرکتی جهت درآمد زایی و معرفی بیشتر خودشون به مشتری ها به وب سایت شرکتی احتیاج دارند، اما وجود سایت شرکتی برای بعضی از کسب و کار ها با توجه به نوع اونها و نظرات شخصی کارفرما مهم تر از بقیه است.

اگر با توجه به نوع کسب و کارتون قصد دارید موارد زیر رو به اجرا در بیارید، سفارش طراحی سایت شرکتی یکی از کار هایی هست که باید تو لیست تون قرار بدین. با سفارش طراحی سایت شرکتی میتونید محدوده مشتری هاتون رو به مرور زمان گسترده و گسترده تر کنید.

 

 

برند سازی با هزینه کم:

 

اگر برای شما در رابطه با یک موضوع سوال پیش بیاد و برای دفعات اول و دوم یک شخص به سوالات شما جواب بده برای دفعات بعدی شما برای گرفتن پاسخ تون به احتمال زیاد سراغ همون شخص میرید چون اون شخص بهتون اثبات شده.

تو دنیای دیجیتال هم اگر یه وب سایت به اکثر سوالات شما پاسخ بده یا اطلاعات مفیدی رو در اختیار شما قرار بده یا بعد از اکثر سرچ ها تو رتبه های اول قرار گرفته باشه شما نا خواسته به یکی از مشتری های ثابت اون سایت تبدیل میشید.

تو این حالت شما فقط با تولید محتوا مفید باعث ماندگار شدن برند شرکت یا کسب و کارتون تو ذهن مشتری ها شدین. اما اگر میخواسیتد این کار رو به روش سنتی با چاپ بنر های تبلیغاتی انجام بدین باید هزینه زیادی رو صرف میکردید.

 

 

ارائه خدمات با هزینه کم:

 

اگر شما قصد راه اندازی یک کسب و کار آموزشی بصورت حضوری رو دارید، باید هزینه های مختلفی رو صرف تهیه کردن مکان برای جمع شدن دانش پذیران، وسایل آموزش و سایر خدمات صرف کنید. اما اگر همین آموزش رو در حوزه آنلاین ادامه بدید علاوه بر اینکه میتونید مقدار خیلی زیادی تو هزینه ها صرفه جویی کنید، میتویند باعث جذب مشتری از تمامی نقاط بشید در حالی که با راه اندازی یه آموزشگاه آموزشی فقط افرادی که در نزدیکی محل آموزشگاه هستند در صورت تمایل تصمیم به ثبت نام میگیرند.

.

.

۱۰ ویژگی وب سایت شرکتی استاندارد


تو قسمت معرفی سایت شرکتی گفتیم که وب سایت شرکتی نماینده شرکت شما در مقابل مشتری های آنلاینی هست که برای اولین بار وارد سایت شما میشن. پس برای یک تصویر سازی خوب از شرکت تو ذهن مخاطب باید چند نکته رو هنگام سفارش طراحی سایت شرکتی رعایت کرد.

 

 

 

دسترسی راحت به اطلاعات تماس:

 

اگر مشتری ها بعد از برسی سایت شرکتی شما به این نتیجه برسن که میخوان با شرکت شما ارتباط بیشتری داشته باشند، اولین چیزی که به دنبال اون تو سایت میرن اطلاعات تماس شرکت هست. اگر نوع طراحی صفحات سایت شرکتی به نحوی باشه که مشتری به راحتی به اطلاعات تماس دسترسی نداشته باشه، ممکنه از سایت شما خارج بشه و کارش رو به یک شرکت دیگه بسپاره.

 

 

ریسپانسیو بودن سایت:

 

دستگاه های مختلفی وجود دارن که هر شخص با استفاده از اون ها میتونه به اینترنت دسترسی داشته باشه. طبق آماری که در دسترس هست بیشتر افراد از موبایل برای سرچ در اینترنت استفاده میکنن، اما این در مورد همه افراد درست نیست.

مشخص نیست مشتری که وارد سایت شرکتی شما میشه از کدوم دستگاه برای دسترسی به سایت شما استفاده کرده. نکته ایی که شما باید تو سفارش طراحی سایت شرکتی بهش دقت کنید این هست که صفحات و قسمت های مختلف سایت شما روی هر دستگاهی مثل موبایل، لپ تاپ، تبلت و مانیتور قابل نمایش دادن باشه.

 

 

بهینه بودن سایت برای موتور های جستجو:

 

وقتی برای شروع یک فعالیت وارد یک حوزه ایی میشید قطعا میدونید شما تنها فرد قدم گذاشته تو اون حوزه نیستین. حوزه ایی که وارد اون میشین مثل یک زمین مسابقه میمونه که افراد زیادی در کنار شما دارن تلاش میکنن تا رتبه اول رو کسب کنن.

تو بحث کسب و کار های اینترنتی هم این رقابت وجود داره، اگر تو فکر سفارش طراحی سایت شرکتی هستید باید بدونید که شرکت های دیگه ایی هم تو حوزه فعالیت شما دارن سر این رقابت میکنن که رتبه اول جستجو های گوگل قرار بگیرن تا بیشتر شناخته بشن.

اگر سایت شرکتی بخواد وارد این رقابت بشه باید طراحی اون به گونه ایی باشه که برای موتور های جستجو بهینه یا سئو بشه تا بتونه تو نتایج اول گوگل موقع سرچ قرار بگیره.

 

 

فعال بودن در شبکه های اجتماعی مختلف:

 

همیشه برای برنده شدن تو یک رقابت یک راه وجود نداره، در کنار راه اصلی راه های کمک کننده زیادی برای شما وجود دارن. سایت های شرکتی مختلف رقابت شون بر سر این هست که که مشتری های بیشتری رو جذب کنن و بیشتر دیده بشن. برای این کار راه اصلی بهینه شدن یا سئو شدن وب سایت شرکتی هست.

راه کمک کننده دیگه در کنار راه اصلی میتونه فعالیت اون شرکت تو شبکه های اجتماعی مثل لینکدین، اینستاگرام و یا فیسبوک باشه. ممکنه مخاطب بصورت تصادفی یک پست یا مطلب راجع به شرکت شما ببینه و وارد وب سایت شرکتی شما بشه.

اگر برای سایت شرکتی تون تصمیم به فعالیت تو شبکه های اجتماعی رو دارید حواستون باشه محتواهای جدید رو اونجا هم برای مخاطب ها بارگذاری کنید و اون رو به روز نگه دارید.

 

 

 

مناسب بودن رنگ سایت با محتوا:

 

رنگ ها یکی از عوامل قدرتمندی هستند که میتونن رو ذهن افراد تاثیرات مختلفی داشته باشند. رنگ های مختلف میتونن باعث ایجاد حس شادی، ناراحتی، هیجان یا آرامش تو افراد بشن و حتی میتونن با تاثیرگذاری رو ذهن، اون ها رو دعوت به انجام کاری کنن.

تو بحث طراحی سایت هم روانشناسی رنگ ها دارای اهمیت خیلی زیادیه. تو سفارش طراحی سایت شرکتی اگر میخواید تو قسمتی از سایت توجه مخاطب رو جلب کنید بهتره از رنگ قرمز استفاده کنید، اگر قصد دارید اعتماد مشتری رو به خودتون جلب کنید از رنگ آبی استفاده کنید و اگر دوست دارید با دکمه یا مطلبی تو سایت مشتری رو به انجام یک عملیات تشویق کنید از رنگ زرد استفاده کنید.

 

 

 

کاربر پسند بودن سایت:

 

چه تو دنیای واقعی و چه تو دنیای مجازی همه ما دوست دارم چیزی رو که دنبالش هستیم، تو سریع ترین زمان ممکن و از آسون ترین روش بدست بیاریم. پس بخاطر این ویژگی که همه ما داریم تو سفارش طراحی سایت شرکتی باید توجه کنیم که این نکته در طراحی سایت ما رعایت بشه.

سایت شرکتی باید بصورت کاربر پسند طراحی بشه یعنی اینکه اطلاعاتی که مشتری به دنبالشون هست به راحتی در اختیارش قرار بگیرن و مشتری لازم نباشه برای برای پیدا کردن یه سری اطلاعات مثل صفحه تماس با ما، تو کل بخش ها و صفحات سایت بگرده.

برای اینکه سفارش طراحی سایت شرکتی شما بصورت کاربر پسند انجام بشه، سایت شما باید بصورت ریسپانسو طراحی بشه، دیزاین گرافیکی خوبی داشته باشه، محل قرارگیری المان ها با توجه به نیاز مشتری انتخاب بشن و از رنگ های مناسب برای هر بخش استفاده بشه.

 

 

بالا بودن سرعت سایت:

 

اگر به یک شرکتی سر بزنید و برای ورود زنگ شرکت رو بزنید اما کسی پاسخگو نباشه این فکر رو میکنید که کسی تو اون شرکت در حال فعالیت نیست و محل ترک میکنید و سراغ شرکتی میرید که در رو برای شما باز کنه.

تو بحث سفارش طراحی سایت شرکتی یکی از مواردی که باید براتون مهم باشه سرعت بارگذاری صفحات وب سایت شرکتی هست. وقتی مشتری وارد سایت شما بشه و یا بخواد از صفحه ایی به صفحه دیگه بره، اگر سرعت بارگذاری مطالب در صفحات وب سایت شرکتی شما پایین باشه مشتری بخاطر این اتلاف وقت سایت شما رو ترک میکنه و وارد وب سایت های رقیب شما میشه.

 

 

معرفی تصویری:

 

اگر من تو یکی از سفر هام به یه جای زیبا رفته باشم و بیام در مورد اون مکان برای شما ساعت ها حرف بزنم، فقط یک سری تصویرها و تصورات  بدون نظم در مورد اون مکان تو ذهن شما نقش میبنده. اما اگر او من عکس اون مکان رو بهتون نشون بدم و بعد شروع به صحبت در موردش بکنم شما راحت تر میتونید درباره اون مکان تصویر سازی ذهنی انجام بدین.

وقتی میخواید سایت شرکتی تون به مشتری ها معرفی کنید سعی کنید حتما چند تا عکس از محیط شرکت و کارکنان شرکت تو بخش معرفی قرار بدین. چون شما هرچقدر با تولید محتوا متنی راجع به خوبی های شرکت تون بگید باز هم نمیتونید اون اعتمادی رو که با بارگذاری عکس جلب میکنید رو داشته باشید.

 

 

اهمیت دادن به نظرات مشتریان:

 

میشه گفت بدون وجود مشتری هیچ کسب و کاری وجود نداره. مشتری های جدیدی که وارد سایت شرکتی شما میشن هیچ اطلاع دقیقی درمورد شرکت شما ندارند. دیدن معرفی تصویری و متنی باعث میشه مشتریان جدید با شرکت شما بیشتر آشنا بشن و بهتون اعتماد کنند.

چیزی که میتونه باعث یه جهش بزرگ تو جلب اعتماد مشتری ها بشه قسمت نظرات و پیشنهادات هست. وجود این قسمت به مشتری های جدید این اطمینان خاطر رو میده که شما به نظرات اون ها احترام میزاید و کاراشون  رو پیگیری میکیند و اگر ایرادی تو قسمتی از کار وجود داشته باشه اون رو میپذیرید.

 

 

 توجه به تایپوگرافی:

 

محتوا ویدیویی و تصویری که تو سایت شرکتی بارگذاری میشه، تو جذاب کردن صفحات و بخش های مختلف وب سایت شرکتی اهمیت زیادی داره اما از بین تمامی محتوا ها، محتوا متنی گزینه ایی هست که افراد بخاطر اون وارد سایت میشن. استفاده از محتوا متنی ساده ترین روشی هست که شما با استفاده از اون میتونید تجارت خودتون رو معرفی کنید.

برای تولید محتوا متنی باید به فونت،رنگ  و شیوه نوشتاری کلمات دقت کنید. اگر از فونت و رنگ مناسب و خاص استفاده کتید باعث میشه مشتری بتونه شرکت شما بخاطر بپسپاره.

تو سفارش طراحی سایت شرکتی باید به این هم توجه داشته باشید که اسفاده از هر فونت یا رنگی تو تولید محتوا متنی، نمیتونه باعث زیبایی متن شما و جذب مشتری بشه. این رنگ و فونت باید قابلیت خوانایی خوبی داشته باشند وگرنه هرچقدر محتوا متنی کامل باشه به علت اینکه خوانایی مناسب نداره نمیتونه باعث جذب مشتری بشه.

.

 

۵ مزیت طراحی سایت شرکتی با ورد پرس:


 

وقتی شما جزو مشتری های دائم یک فروشگاه میشید، اگر فروشگاه های جدید شروع به کار کنن خیلی کم براتون پیش میاد که از اون ها خرید کنین. پس میشه گفت اینجا برد با فروشگاهی بوده که زودتر از همه فعالیتش رو شروع کرده.

اگر سایت شما بخواد از رقیب هاش جلو تر باشه باشید سریع تر بقیه وارد حوزه کاری بشه تا بین مشتری ها بیشتر شناخته بشه.

سفارش طراحی سایت شرکتی شما باید به نحوی باشه که تو مدت زمان کوتاه با بهترین طراحی شروع به فعالیت کنه. برای این کار بهترین روش این هست که شما سفارش طراحی سایت شرکتی تون با وردپرس انجام بدید.

 

 

 

آسان بودن مدیرت سایت:

 

بعد از تکمیل سفارش طراحی سایت شرکتی، بدلیل اینکه سایت شرکتی باید اخبار به روز شرکت تون رو پوشش بده شما باید هر چند وقت یک بار محتوا به سایت خودتون اضافه یا کم کنید.

 اگر با اصول طراحی سایت آشنایی ندارید، اصلا لازم نیست برای مدیرت سایت وردپرسی تون نگران باشید چون انجام این کار بسیار آسونه. حتی اگر بعد از تکمیل سفارش طراحی سایت شرکتی با وردپرس قسمت های از سایت مورد پسند شما به راحتی میتونید مطابق با سلیقه تون اون رو شخصی سازی کنید.

 

 

سرعت:

 

کافیه قالب وردپرسی مد نظر برای سایت شرکتی تون رو انتخاب کنید، بعد از خرید قالب وردپرسی یه صحبت با طراح سایت لازمه تا امکانات و محتوایی که قراره تو سایت شما بارگذاری بشه بصورت دقیق مشخص بشه.

بعد از انجام این فرایند طراح سایت میتونه تو مدت زمان کم طراحی وب سایت شرکتی با وردپرس رو براتون انجام بده.

با خریدن قالب بیشتر مسیر طراحی سایت شرکتی طی شده و طراح فقط مسئول بارگذاری اطلاعات و اضافه کردن المان ها مطابق با سلیقه شماست.

 

 

 

سئو شدن سایت شرکتی:

 

قرار گرفتن وب سایت شرکتی در پیشنهادات اول گوگل، برای تمامی مدیران سایت های شرکتی اهمیت بالایی داره تا از این طریق بتونن یک برتری بین رقبا شون بدست بیارن و مشتری های جدید رو اول با شرکت خودشون آشنا کنند.

طراحی سایت شرکتی با وردپرس کمک میکنه تا وب سایت شرکتی زودتر سئو بشه و در نتایج اول گوگل نشون داده بشه در حالی که سئو شدن سایت شرکتی با کدنویسی زمان طولانی تری نیاز داره.

 

 

 

هزینه پایین تر نسبت به کدنویسی:

 

سایت شرکتی برای شناخته شدن بیشتر و جذب بیشتر مشتری طراحی میشن. در کنار هزینه زیادی که برای تاسیس شرکت و حقوق کارکنان شرکت صرف میشه، اگر هزینه طراحی سایت شرکتی هم زیاد باشه مدت زمان تقریبا زیادی طول میکشه تا هزینه صرف شده جبران بشه و شرکت و سایت شرکتی شما به سود دهی برسه.

طراحی سایت شرکتی با وردپرس  میتونه از صرف هزینه زیاد جلوگیری کنه، با خرید قالب وردپرسی به صرفه و مناسب میتونید به طراحی سفارش طراحی سایت شرکتی تون رو تکمیل کنید.

تو طراحی سایت شرکتی با کدنویسی هزینه زیادی شامل نوشتن کد ها، خطایابی اونها و اصلاحشون میشه و از طرفی مدیرت سایت شرکتی با کدنویسی مقداری سخت تره مخصوصا اگر شما با الگوریتم های طراحی سایت آشنایی نداشته باشید.

 

 

 

امنیت:

 

استفاده از نگهبان و گاوصندوق ها برای نگه داری و حفاظت از اطلاعات هر شرکت به این دلیل هست که هیچ کدوم از اونها دوست ندارند اطلاعات و رویه کاری شون به راحتی در اختیار بقیه قرار بگیره تا با الگو گرفتن از اون تعداد رقیب هاشون زیاد بشه.

دسترسی به اطلاعات سایت شرکتی هم اگر به راحتی انجام بشه میتونه ایده رایگان برای سایر شرکت ها تو این حوزه باشه.

یکی از مزایا طراحی سایت شرکتی با وردپرس، امنیت اون هست و همین باعث میشه هکر ها و افراد سود جو نتونند به راحتی به اطلاعات شما درسترسی داشته باشند.

.

معرفی ۷ وب سایت شرکتی برتر از نظر طراحی:


 

اگر یک شخص برای مصاحبه یا ثبت سفارش به شرکت شما بیاد، شما برای این که اون شخص رو بیشتر به شرکت به خودتون جذب کنید سعی میکنید یه پذیرایی خیلی خوب از اون شخص داشته باشید و یک میزبان خوب به نظر برسید.

تو بحث طراحی سایت شرکتی هم شما باید تلاش کنید در مقابل مشتری هایی  وارد سایت شما میشن یک میزبان خوب باشید. موردی که تو سایت شرکتی بهتون کمک میکنه تا یک میزبان خوب باشید نحوه طراحی سایت شرکتی شماست. طراحی سایت شما باید یه نحوه ایی باشه که اعتماد مشتری ها رو به خودش جلب کنه و دسترسی رو برای اون ها به بخش های مختلف آشنا کنه.

حالا قراره با چند تا از سایت های شرکتی برتر از لحاظ طراحی آشنا بشیم:

 

 

 

سایت Zillow:

 

خرید یا عوض کردن خونه میتونه یکی از کار های پر دردسر باشه. چون شما برای پیدا کردن خونه مدنظرتون باید به دفاتر املاکی مختلف مراجعه کنید و بعد از صحبت با اون ها بصورت حضوری به دیدن خونه مدنظرتون برید و هیچ تضمینی هم وجود نداره که این خونه باب میل شما واقع بشه.

 سایت Zillow  یک سری مشخصات دقیق و تصاویر با کیفیت از املاک مختلف در اختیار شما قرار میده و شما فقط با چند تا سرچ ساده میتونید ملک مد نظراون رو پیدا کنید و بعد بصورت حضوری به دیدنش برید.

در واقع این سایت با ارائه این خدمات شما رو از خستگی و کلافگی که در اثر گشتن های زیاد و شاید بی نتیجه بوجود میاد نجات تون میده.

 

 

سایت Wozber:

 

تو هر رقابتی کسی برنده میشه که توانایی های بیشتری داشته باشه و بتونه این توانایی رو از خودش نشون بده. احالا اگر رقابت سر پیدا کردن شغل باشه، شما باید بتونید توانایی های مربوط خودتون رو در قالب رزومه به کارفرما نشون بدین. پس اگر راه ساختن یک روزمه خوب رو ندونید ممکنه بررنده این رقابت نباشید.

سایت Woszber سایتی هست برای ساختن رزومه بهتون کمک میکنه. این سایت یک سری رزومه های آماده  در اختیار شما قرار میده و شما با توجه نوع شغلی که میخواید براش درخواست بدید و سلیقه شخصی تون میتونید از یکی از این قالب هاب رزومه آماده استفاده کنید.

 

 

سایت شرکت خودرو سازی BMW:

 

اگر شما قصد خرید چیزی رو داشته باشید برای مطمئن شدن از اینکه ویژگی های فیزیکی اون محصول منطبق با چیزی هست که تو ذهن شماست ترجیح میدید خود اون محصول یا حدقل تصویر اون رو ببینید.

اکثر مشتری هایی که وارد این سایت خرید خودرو میشن قصد خرید خودرو از این شرکت رو دارند، این سایت برای اینکه خرید رو برای مشتری هایی که به این سایت سر میزنن آسون کنه، تصاویر خیلی خیلی زیادی رو در رابطه با محصولات قابل ارائه اش تو سایت قرار داد.

 

 

 

سایت ورزشی ESPN:

 

برای انجام هرکاری از جمله ورزش کردن شما به انگیزه نیاز دارید. علاوه بر انگیزه درونی اگر یه شخص از بیرون بهتون انگیزه بده، علاقه شما برای انجام اون چند برابر میشه.

سایت ورزشی ESPN این انگیزه رو برای ورزش کردن یا پیگیری کارورزش مورد علاقه مشتریانش ایجاد میکنه. این سایت از بجای استفاده از رنگ یا تصویر برای پس زمینه از ویدیو های ورزشی استفاده کرده و همین طراحی خلاقانه با استفاده از ترکیب رنگی و دیزاین مناسب باعث افزایش انگیزه برای دریافت خدمات ورزشی تو مشتریان شده.

 

 

 

سایت شرکت خودرو سازی TOYOTA:

 

اگر سایت شرکتی محتوا جدید بارگزاری نکنه و تاریخ متحوا های بارگزاری شده برای مدتی قبل باشند، کاربر ممکنه این فکر رو کنه که این سایت منسوخ شده و دیگه فعالیتی نداره. پس محتوا سایت شرکتی با منطبق با اخبار جدید شرکت به روز رسانی بشه.

این یکی از نکاتی هست که سایت خودرو سازی TOYOTA رعایت کرده. شما بعد از پایین اودن از قسمن منو بالایی سایت اخبار سایت رو بصورت به روزرسانی شده میبینید.

همچنین طراحی صفحه اول این سایت شرکتی بصورت خیلی خلاصه و مفید بود به طوری که بعد از قسمت اخبار شما به انتها صفحه میرسید.

 

 

 

سایت شرکت بیمه ازکی:

 

به اندازه و مفید بودن امکانات تو هر جایی میتونه باعث جذب افراد به سمت اون چیز بشه. این امکانات از پیش

تعیین شده میتون توسط خود افراد کشف بشن یا بصورت آماده بهشون گفته بشه که اکثر ما به دلیل راحتی مورد دوم رو ترجیح میدیم.

وقتی شما وارد سایت خرید بیمه ازکی میشید، امکانات بصورت آماده جلو چشم شما قرار گرفتن و مسیر دسترسی شما به هر بخش از سایت رو که بخواین براتون راحت تر میکنن.

رنگ آبی که برای طراحی این سایت مورد استفاده قراره گرفته بخاطر اینکه میتونه باعث جلب اعتماد بشه، مدیر این سایت رو به هدف خودش یعنی جذب مشتری برای خرید بیمه نزدیک تر کرده.

 

 

سایت مدیران خودرو:

 

همه اصولی که برای سایت شرکتی باید رعایت بشه تو این سایت رعایت شده از جمله استفاده از رنگ های مناسب، دسترسی راحت به صفحه تماس با ما، قرار دادن شبکه های اجتماعی مربوط به شرکت و اخبار جدید شرکت.

این سایت فقط از معرفی تصویری و متنی برای محصولاتش استفاده نکرده و برای اکثر محصولاتش محتوا ویدیویی هم قرار داده. همچنین برای اینکه اعتماد مشتری ها رو بیشتر جلب کنه داری یک قسمت مربوط به خدمات پس از فروش هم هست.

.

مدت زمان لازم برای طراحی سایت شرکتی چقدر است؟  


 

برای اینکه مدت زمان آماده شدن سایت شرکتی رو محاسبه کنید اول باید مشخص کنید که از کدوم یکی از روش های طراحی سایت شرکتی با کدنویسی یا طراحی سات شرکتی با وردپرس میخواید استفاده کنید.

هر کدوم از این روش ها مراحل مخوص به خودش ررو داره که با توجه به تعداد و نوع اونها مدت زمان تکمیل سفارش طراحی سایت فروشگاهی شما تعیین میشه.

 

مراحل طراحی سایت شرکتی با کدنویسی:

 

 

طراحی وایر فریم:

 

یک بنا دارای پیچیدگی های زیادیه و به همین علت اگر ما تصمیم به ساخت یک بنا بگیریم نمیتونیم کل اون رو تو ذهن مون تصور کنیم. افرادی که تو این کار تخصص دارند قبل از اینکه شروع به ساخت کنند برای اون بنا نقشه کشی میکنند.

با نقشه کشی پیچیدگی ها کمتر میشه و ما توانایی این رو بدست میاریم که کل اون بنا رو تو ذهنمون تجسم کنیم همچنین با این کار محل قرار گیری اجزا و امکانات اون بنا هم مشخص میشه.

سفارش طراحی سایت شرکتی هم یکی از پروژه های بزرگی محسوب میشه که تو مرحله اول تجسم کل اون از جمله محل قرار گیری محتوا متنی، محتوا تصویری، منو و دکمه ها غیرممکنه، طراحی وایر فریم برای سایت نقش طراحی نقشه برای ساخت یک بنا رو داره و با این کار مشخص میشه صفحه اصلی و سایر صفحات سایت باید شامل چه قسمت ها و عناصری باشند.

 

 

۳ دلیل برای طراحی وایر فریم

 

 

 کمک به ساخت یک سایت کارآمد:

 

بعد از طراحی وایر فریم و مشخص شدن محل قرار گیری عناصر و المان های سایت، میتونید این رو ارزیابی کنید که دسترسی به هر قسمت از نظر مشتری چگونه خواهد بود. اگر متوجه این شدید که دسترسی به قسمت هایی از سایت پیچیده است و مشتری رو ممکنه سردرگم کنه میتونید به راحتی اون رو اصلاح کنید و از طریق این کاربرد وایر فریم میتونید یک سایت کاربردی و کاربر پسند طراحی کنید.

 

بهبود نمایش محتوا برای مشتریان:

 

برای انجام یک پروژه اگر تمام ایده هاتون رو تو ذهن تون نگه دارید تا هنگام اجرای پروژه اون ها بکار بگیرید، یا خیلی از اون ها رو فراموش میکنید یا هنگام بکار گیری اون ها برای اولین بار متوجه میشید که اصلا کارآمد نیستند.

شما قسمت های مختلف یک سایت رو تو ذهن تون تجسم میکنید اما بعد از به اجرا در آوردن ایده هاتون متوجه این میشد که بعضی قسمت ها با چیزی که تو ذهن شما بوده تفاوت زیادی داره. با طراحی وایر فریم شما تصورات ذهنی تون به اون چیزی که تو واقعیت قرار عملی بشه نزدیک تر میکنید.

به عنوان مثال ممکنه تو ذهن شما قرار گیری محتوا تصویری بین هر پاراگراف یک طراحی کاربر پسند به نظر برسه اما بعد از اجرا متوجه این بشید که این طراحی از دید مشتریان زیاد  جالب نیست. بنابرین میشه گفت طراحی وایرفریم به شما تو طراحی یک سایت کاربر پسند کمک زیادی میکنه.

 

 

اشکال یابی سریع:

 

وقتی شروع به ساختن یک بنا میکنید ممکنه تو مسیر ساخت متوجه این بشید که قسمتی از کار شما دچار مشکل شده و برای رفع اون باید قسمتی از بنا ساخته شده رو تخریب و بازسازی کنید. که این کار باعث اتلاف زیاد سرمایه، وقت و انرژی میشه.اگر از همون اول کار یه نقشه برای این بنا طراحی میشد اشکلات اون تو همون نقشه مشخص و اصلاح میشد.

تو پروسه طراحی سایت هم با طراحی وایر فریم قبل از شروع طراحی سایت، اشکلات قسمت های مختلف سایت مشخص میشه. در غیر این صورت ممکنه طراح قسمتی زیادی از کدنویسی سایت رو انجام بده و بعد از اینکه  قسمتی از سایت با مشکل مواجه شد برای اصلاح اون قسمت زیادی از کد ها رو پاک و بازنویسی کنه.

 

 

کدنویسی و برنامه نویسی:

 

بعد از طراحی نقشه نوبت به ساخت میرسه. سازنده یک بنا برای تضمین نتیجه کاری که قراره تحویل بده از همون اول سعی میکنه از بهترین و با کیفیت ترین مصالح استفاده کنه، با این کار هم از مشکلات احتمالی تا حدودی جلوگیری میکنه و هم نتیجه کارش رو تا یه مدت زمان تقریبا طولانی تضمین میکنه.

 بعد از طراحی وایر فریم پروژه طراحی سایت تو ذهن طراح به اندازه ایی ساده سازی شده که بتونه پله به پله قسمت های مختلف پروژه رو پیش ببره. بهترین زبان هایی که برای برنامه نویسی وب سایت پیشنهاد میشه HTML/ CSS/ Java Script هستند.

 

 

HTML چیست؟

 

 

اگر بخوایم طراحی مراحل مختلف وب سایت رو با یک مثال واقعی مقایسه کنیم، بدن انسان بهترین مثال ممکنه. مهم ترین عضو بدن که باعث میشه اعضا و قسمت های مختلف بدن کنار هم نگه داشته بشن اسکلت بدن هست. تو بحث طراحی سایت HTML نقش همون اسکلت رو داره و چهارچوب اصلی وب سایت رو تشکیل میده و شما میتونید  داخل این چهارچوب  طراحی بقیه قسمت های سایت تون رو تکمیل کیند.

 

 

CSS چیست؟

 

 سایت شرکتی شما برای اینکه کاربر پسند بشه و بتونه یک دید جذاب از خودش به مشتری ها نشون بده، باید طراحی گرافیگی جذابی داشته باشه. طبیعتا سایتی که فقط شامل یک چهارچوب بندی ساده و تعدادی پاراگراف باشه نمیتونه هیچ مشتری رو داخل خودش نگه داره.

با استفاده از CSS میتونید رنگ پس زمینه، رنگ متن ها، حالت نشون دادن تصاویر و لینک ها تغییر بدید. در واقع نصف بیشتر طراحی گرافیگی شما با CSS انجام میشه.

 

 

Java Script چیست؟

 

وقتی وارد یک شرکت میشید و شروع به ارتباط گرفتن و صحبت کردن با افراد حاضر در اونجا میکنید، دوست دارید اون افراد به صحبت ها و کار های شما واکنش نشون بدن. در این صورت شما اون جو رو یک جو صمیمی و راحت برای ارتباط برقرار کردن پیدا میکیند که همه این ها بخاطر واکنش گرا بودن افراد حاضر تو اون شرکت بوده.

وقتی شخصی وارد سایت شرکتی شما بشه بصورت مستقیم با افراد حاضر در شرکت شما در ارتباط نیست ولی شما میتونید جو صمیمی بین افراد شرکت تون رو از طریق وب سایت شرکتی تون به مشتری ها منتقل کنید.  بریا اینکه طراحی یک وب سایت شرکتی پویا طراح سایت شرکتی علاوه بر مسلط بودن به HTML و CSS باید به Java Script  هم مسلط باشه.

با طراحی یک وب سایت شرکتی پویا با استفاده از Java Script میتونید اطلاعات سایت خودتون رو به راحتی به روز رسانی کنید. طراحی وب سایت شرکتی از این طریق باعث میشه تا ساختار طراحی سایت شما با توجه به حرکت بعدی که مشتری تو سایت تون انجام میده تغییر کنه.

 

 

طراحی گرافیک سایت:

 

وقتی چهارچوب یک بنا ساخته میشه، اون بنا هیچ زیبایی خاصی نداره. مهندسین معمار و طراحان دکوراسیون داخلی با اضافه کردن دیوار به اون بنا و گچ بری یا رنگ کردن اون و اضافه کردن یک سری وسایل و امکانات به اون بنا زیبایی میدن و اون رو قابل استفاده میکنند.

بعد از اینکه از طریق کدنویسی چهارچوب اولیه سایت شما ساخته شد حالا نوبت به این میرسه که شما مثل یک طراح دکوراسیون داخلی فضای داخلی سایت تون قابل استفاده کنید.

وقتی نوبت به طراحی گرافیک سایت شرکتی تون میرسه شما باید رنگ پس زمینه سایت، رنگ متن ها، محل قرار گیری تصاویر و دکمه ها و شکل گرافیکی دکمه ها رو مشخص کنید. در واقع در این قسمت شما متوجه  این میشید که چطور عناصر داخلی وب سایت کنار هم قرار بدید طوری که هم برای مشتری جذابیت داشته باشه و هم  باعث سردرگمی و دور شدن مشتری از هدفی که بخاطرش وارد وب سایت شرکتی شما شده نشه.

.

۵ ویژگی دامنه خوب برای سایت شرکتی:


مرتبط بودن اسم دامنه با حوزه کاری شرکت:

سایت شرکتی نماینده شرکت شما در برابر مشتری هایی هست که به هر دلیلی نمیتونن بصورت حضوری به شرکت شما دسترسی داشته باشند. همونطور که اسم یا توضیحاتی که شما برای شرکت خودتون تعریف میکنید تا مشتری ها از همون ابتدا با حوزه کاری شرکت شما آشنا بشن، باید اسم دامنه مناسب هم انتخاب کنید تا مشتری های آنلاین هم متوجه حوزه کاری شرکت شما بشن.

انتخاب یک اسم برای دامنه که از حوزه کاری شما دور هست باعث میشه مشتری ها وارد سایت شرکتی شما بشن و بعد از جستجو تو وب سایت شرکتی تون نتونن خدمان یا محصولاتی که مد نظرشون بوده رو پیدا کنن. در این صورت ورودی شرکت شما بالا میره اما محصولات شما فروش چندانی نخواهد داشت.

خاص و منحصر به فرد بودن دامنه:

اگر گروهی از افراد رو در نظر بگیریم که اسم های مشابه به هم دارند، با تداعی شدن اون اسم ما شخص رو از اون گروه به یاد میاریم که بین افراد سرشناس تر هست و موفقیت های بیشتری داره.

برای انتخاب اسم برای سایت شرکتی تون اگر از اسم وب سایت های شرکتی دیگه استفاده کنید که تو حوزه کاری شون موفق هستند نه تنها باعث جذب مشتری برای سایت شرکتی شما نمیشه بلکه باعث افزایش مشتری های وب سایت شرکتی میشه که شما از اون کپی برداری کردید. چون با به زبون اومدن اون اسم بین مشتری ها همه سایت رو بخاطر میارن که قدیمی تر و موفق تر تو حوزه کاریش هست و تعداد کمی یاد آورد شرکت شما میشن.

کوتاه بودن دامنه:

همه ما دنبال کوتاه ترین راه برای بخاطر سپردن اسم ها و اطلاعاتی هستیم که در طول روز باهاشون برخورد میکینم.

با این حال هیچ از کدوم از ما دوست نداریم قشنگی اسممون یا برندی که برای شرکت مون انتخاب کردیم با کوتاه یا مخفف کردن خراب بشه.

برای تعیین دامنه برای وب سایت شرکتی تون سراغ اسم های کوتاه و در حین حال زیبا برید. استفاده از اسم های طولانی باعث میشه مشتری های کمی وب سایت شرکتی شما رو بخاطر بیارن و ممکنه تعدادی از مشتری ها با مخفف کردن اسم سایت شرکتی شما اون رو به یاد بیارن و به افراد دیگه معرفی کنند که این باعث زیر سوال رفتن برندی میشه که شما برای شرکت تون انتخاب کردید.

پیچیده نبودن دامنه:

سردرگم شدن موقع پیدا کردن آدرس میتونه یکی از اتفاق هایی باشه که دوست نداریم هیچ وقت باهاش مواجه بشیم. خیلی خسته کننده میشه که برای پیدا کردن مقصد مورد نظرمون چند مسیر مختلف رو امتحان کنیم و با سختی یکی از این مسیر ها ما رو به مقصد برسونه. بدون شک خود شما جزو افرادی هستید که برای رسیدن به مقصد دوست ندارید سردرگم بشید چون در این صورت وقتی به مقصد مد نظر رسیدید چیزی جز خستگی براتون باقی نمیمونه.

آدرس اینترنتی که برای سایت شرکتی تون انتخاب میکنید نباید پیچیده باشه تا مشتری های شما با چند تا سرچ ساده به وب سایت شرکتی تون دسترسی داشته باشند. در غیر این صورت مشتری های شما ممکنه کلا از پیدا کردن و ورود به وب سایت شرکتی تون خودداری کنند یا اگر هم موفق به دسترسی به سایت شرکتی شما شدند مقدار زیادی خستگی ذهنی براشون بوجود اومده باشه. تو انتخاب دامنه برای وب سایت شرکتی سعی کنید از حروف های عجیب، اعداد و علائم استفاده نکیند.

استفاده از پسوند های مناسب:

اگر دامنه رو یک اسم سه قسمتی در نظر بگیریم، پسوند قسمت انتهایی دامنه محسوب میشه. پسوند های زیادی برای قرار گرفتن در قسمت آخر دامنه ارائه شدن که معروف ترین اون ها .com   و .ir هستند. اگر از این موضوع که مشتری های وب سایت شرکتی شما فقط محدود به افراد داخل کشور میشه میتونید از پسوند .ir برای دامنه تون استفاده کنید.

استفاده از پسوند .com برای دامنه باعث میشه مشتری های وب سایت شرکتی شما حتی از خارج کشور هم بتونن به وب سایت شرکتی شما دسترسی داشته باشند. این دامنه طیف وسیع تری رو در بر میگیره و میتونه باعث افزایش ورودی وب سایت سایت شرکتی و شاید افزایش مشتری بشه.

هاست چیست؟

برای چیدمان محل زندگی تون، به همه وسایلی که در طول زمان میخرید بطور همزمان نیاز ندارید. با گذشت زمان و بوجود اومدن یکسری تغییرات تو محل زندگی و سلیقه تون نظر شما نسبت به وسایل اطراف تون عوض میشه.

اکثر ما تو محل زندگی مون یک اتاق برای نگهداری وسایلی که فعلا به اونها احتیاج نداریم، داریم. این محل نگهداری وسایل  فقط مربوط به جایی که شما توش زندگی میکنید نمیشه. تمامی شرکت ها و فروشگاه ها این محل نگهداری رو دارند.

نیاز مشتریان تو یک شرکت به یک وسیله ممکنه تو یه بازه زمانی زیاد یا کم بشه. صاحبان شرکت ها و فروشگاه ها اجناس قابل ارائه شون داخل انبار ها ذخیره میکنند و با توجه به نیاز مشتریان اون رو تو بازه های زمانی مختلف ارائه میدن. تو انتخاب محل ذخیره سازی چیزی که باید بهش توجه بشه این هست که اندازه محل ذخیره سازی باید متناسب با مقدار اجناسی باشه که قرار هست اونجا قرار بگیرن.

فضای ذخیره فقط مربوط به فضای های فیزیکی نمیشه، بعد از اینکه تصمیمی به سفارش طراحی سایت شرکتی گرفتید باید برای سایت شرکتی تون هم فضای ذخیره تهیه کنید که به این فضای ذخیره هاست میگیم.

بعد از اینکه سفارش طراحی سایت شرکتی شما تموم شد یک سری اطلاعات پیش فرض که خودتون به طراح سایت داده بودین داخل سایت شرکتی شما قرار گرفته، اما این اطلاعات باید مدام با توجه به تغییراتی که تو شرکت شما بوجود میاد و سلیقه مشتری هاتون تغییر کنه. پس شما در طول زمان نیاز به بارگذاری اطلاعات جدید تو سایت شرکتی تون دارید.

با توجه به میزان اطلاعاتی که تو سایت قراره بارگذاری کنید باید یک هاست با فضای مناسب که پاسخگو حجم اطلاعاتی که قرار تو سایت بارگذاری کنید تهیه کنید.

۵ ویژگی هاست خوب برای سایت شرکتی:

در دسترس بودن:

وقتی برای تهیه یک محصول به یک شرکت یا فروشگاه میرید اگر در اون لحظه اون محصول تو فضای شرکت یا فروشگاه موجود نباشه مسئول اونجا کالا مد نظر شما رو از انبار ذخیره محصولات شرکت یا فروشگاه در اختیارتون قرار میده. به همین دلیل انبار ذخیره محصولات باید جایی در نزدیکی یا داخل شرکت با فروشگاه باشه که دسترسی به اون آسون باشه و بشه راحت از این طریق نیاز مشتری ها رو برطرف کرد.

هاست یا فضای ذخیره ایی که برای وب سایت شرکتی تون تهیه میکنید باید همواره در دسترس باشه تا وقتی مشتری وارد سایت شما شد و خواست به صفحه  یا قسمتی از سایت شما دسترسی داشته باشه صفحات وب سایت به راحتی روی صفحه نمایش بارگذاری و نشون داده بشه و همچنین اگر شما خواستید مطلبی رو به سایت شرکتی تون اضافه کنید بی دردسر این کار رو انجام بدید.

به اندازه بودن فضای هاست:

فضای ذخیره فضایی هست که شما از اون برای انبار کردن وسایلی استفاده میکنید که در حال حاضر بهشون احتیاجی ندارید اما در آینده دور یا نزدیک بهشتون احتیاج پیدا میکنید. در هر صورت فضایی که شما برای این ذخیره سازی استفاده میکنید باید مناسب با مقدار وسایلی باشه که قرار هست اونجا قرار بدید.

برای تهیه هاست برای وب سایت شرکتی تون باید نیزان اطلاعاتی که قرار هست بارگذاری کنید رو بسنجید و طبق اون هاست مناسب رو تهیه کنید. اگر میزان فضای هاست کمتر از میزان اطلاعاتی باشه که میخواید بارگذاری کنید مشخصه که به مشکل برمیخوردی و اگر هم فضای هاست بیشتر از بیشتز میزان اطلاعاتی باشه که میخواید بارگذاری کنید نشون دهنده اسن هست که برای تهیه هاست هزینه اضافه صرف کردید.

داشتن پهنا باند مناسب:

اطلاعات رد و بدل شده تو سایت شرکتی شما شامل اطلاعاتی هست که شما تو سایت بارگذاری میکنید و اطلاعاتی که کاربر از شما شما دریافت یا دانلود میکنه. این اطلاعات رد و بدل شده پهنای باند یا ترفیک سایت شما در نظر گرفته میشه.

برای تهیه پهنا باند مناسب از قبل میزان اطلاعاتی که قراره رد و بدل بشه رو پیش بینی کنید چون با تهیه پهنا باند بیشتر از حد نیاز هزینه اضافه صرف میشه و با تهیه پهنا باند کمتر از حد نیاز شما تو بارگذاری اطلاعات تو سایت شرکتی تون دچار مشکل میشید و ممکنه سایت شما تا یک ماه از دسترس خارج بشه.

پشتیبانی:

شرکتی که شما تاسیس میکنید ممکنه دچار یک سری مشکلات فنی مثل خراب شدن درب های ورود، نشتی لوله ها و یا شکستن پنجره ها بشه. در این  صورت شما به یک سری افراد متخصص نیاز دارید تا این مشکل رو براتون حل کنن تا وضعیت شرکت شما حفظ بشه.

سایت شرکتی شما ممکنه به علت اختلالات اینترنتی دچار مشکل بشه و قسمت یا قسمت هایی از اون از دسترس خارج بشن در این صورت شما به تعدادی افراد متخصص نیاز دایرد تا این مشل رو براتون حل کنن و سایت شرکتی شما رو به شکل اول برگردونند.

شرکت هایی از اون ها هاست تهیه میکنید معمولا این پشتیبانی رو رایگان در اختیارتون قرار میدن تا به محض اینکه سایت شرکتی شما دچار مشکل شد اون رو رفع کنند.

امنیت:

همه شرکت ها مجموعه های بزرگ مثل فروشگاه ها برای محافظت از سرمایه شون روش های امنیتی مختلفی رو استفاده میکنند.

برای طراحی سایت شرکتی شما هزینه های متخلفی رو برای سفاشر به طراح و جمع آوری محتوا صرف کرید پس مسیر ساخت سایت شما و محتوایی که تو سایت شرکتی تون بارگذاری کردی نباید به راحتی در اختیار هکر ها  قرار بگیره.

شرکت های فروش هاست معمولا روش های مختلفی رو برای بالا بردن امنیت سایت شرکتی شما بکار میبرند و البته شما هم میتونید جدا از این از طریق روش های دیگه امنیت وب سایت شرکتی تون رو ارتقا بدید.

.

مراحل طراحی سایت با وردپرس:


 

تهیه قالب وردپرس:

 

همه ما تو یکی از مراحل زندگی مون قراره دنبال یک محل برای سکونت و زندگی باشیم، وقتی جست و جو رو شروع میکینم دو تا راه پیش و روی ما قرار میگیره. یکی از این راه این هست که خود ما صفر تا صد جایی که قرار توش ساکن بشیم رو طراحی کنیم و راه دیگه این هست که گزینه های آماده رو برسی کنیم و بعد از انتخاب موردی که منطبق با سلیقه مون بود شروع به شخصی سازی اون کنیم. با انتخاب مسیر دوم میشه گفت ما مقدار خیلی زیادی تو وقت صرفه حویی کردیم و بیشتر از نصف راه رو رفتیم.

برای طراحی وب سایت شرکتی هم دقیقا همین دو راه پیش و روی ما قرار داره، میتونیم از طریق طراحی سایت شرکتی با کدنویسی صفر تا صد مراحل طراحی طراحی سایت رو به دست طراح بسپاریم و یا میتونیم از طریق طراحی سایت شرکتی با وردپرس هم تو وقت صرفه جویی کنیم و هم زودتر وب سایت شرکتی مون به کارایی برسونیم.

برای طراحی سایت شرکتی با وردپرس اول باید متناسب با حوزه کاری شرکت و خدماتی که شرکت شما ارائه میده قالب وردپرسی متناسب رو تهیه کنید و بعد از خرید قالب وردپرسی اطلاعات لازم رو در مورد جزئیات سایت وب سایت شرکتی تون مثل محتوا متنی و تصویری، امکانات سایت و شکل گرافیکی دکمه ها رو در اختیار طراح سایت شرکتی قرار بدید تا بعد از اعمال اون ها تو قالب وردپرسی تون سایت شرکتی شما رو آماده کنه.

شخصی سازی سایت با توجه به سلیقه شخصی:

 

 وقتی برای خرید یک سری وسایل به خرید میریم نمیتونیم بگیم همه اونا صد در صد مطابق با سلیقه ما هستند ، بلکه میشه گفت به این دلیل ما اون ها ور انتخاب کردیم جون تا حد زیادی نزدیک به سلیقه ما بودند.

برای طراحی سایت شرکتی با وردپرس اولین کاری که باید انجام بدیم تهیه قالب وردپرسی هست اما با اینکه تنوع قالب های وردپرسی خیلی بالاست پیدا کردن قالب وردپرسی که کاملا مطابق با چیزی باشه که تو ذهن ما هست ممکنه دشوار باشه. اگر برای سایت شرکتی تون قالب وردپرسی که مدنظر تون رو پیدا نکردید به معنی نیست که دیگه نمیتونید اون طراحی که برای وب سایت شرکتی تون تصور کرده بودید رو داشته باشید.

بعد از خرید قالب وردپرسی که نزدیک به طرح مد نظر شماست میتونید نظرات خودتون رو در مورد نوع طراحی سایت با طراح سایت شرکتی در میون بذارید و طراح با توجه به نظرات شما سایت شرکتی تون رو براتون شخصی سازی میکنه تا کاملا به اون چیزی تبدیل بشه که تو ذهن شما بوده.

 

اضافه کردن محتوا یه سایت:

 

بعد از خرید یک خونه اگر خونه کاملا مطابق با سلیقه شما نباشه اون رو شخص سازی و بعد از اون نوبت به این میرسه تا داخل خونه تون رو با وسایل پر کنید.

تو پروسه سفارش طراحی سایت شرکتی، بعد از خرید قالب وردپرس و شخصی سازی اون توسط طراح سایت شرکتی قالب سایت شما آماده شده و حالا نوبت به این میرسه که محتوا هاتون رو داخل وب سایت شرکتی تون بارگذاری کنید.

شما میتونید یک سری محتوا تصویری و متنی اولیه به طراح سایت شرکتی بدین که هنگام تکمیل سفارش طراحی سایت شرکتی شما اون ها تو صفحات مختلف وب سایت تون بازگذاری کنه و سپس بعد از یادگیری مدیرت وب سایت شرکتی هر وقت که لازم بود خودتون محتوا های جدید به وب سایت شرکتی تون اضافه کنید.

 

خرید و ثبت دامنه:

بعد از به دنیا اومدن یک انسان اون انسان از طریق شناسنامه معرفی میشه، بعد از ساخت یک خونه اون خونه توسط سند به رسمیت شناخته میشه و بعد از خریدن یک ماشین هم اون ماشین توسط سند به رسمیت شناخته میشه.

بعد از اینکه سفارش طراحی سایت شرکتی شما تکمیل شد سایت شما باید توسط یک اسم یا آدرس اینترنتی به موتور های جستجو معرفی بشه و به رسمیت شناخته بشه. آدرس اینترنتی سایت شما همون دامنه هست که بعد از خرید و ثبت دامنه سایت شما از طریق اون به موتور های جستجو و معرفی میشه و اگر شخصی اسم سایت شرکتی شما رو به موتور های جتسجو بده، وب سایت شرکتی شما براش نمایش داده میشه.

 

خرید هاست:

بعد از تکمیل سفارش طراحی سایت شرکتی شما به فضایی احتیاج دارید که بتونید حجم اطلاعاتی که تو سایت بارگذاری کردی و اونجا ذخیره کنید و همچنین این فضا بتونه حجم اطلاعاتی رو که قراره در آینده تو سایت بارگذاری کنید رو پوشش بده.

به این فضا هاست گفته میشه که شما باید قبل از خرید اون میزان اطلاعاتی که قراره تو سایت شرکتی تون بارگذاری کیند رو پیش بینی کنید تا با کمبود فضا یا اتلاف هزینه مواجه نشد.

.

 ۵ مرحله طراحی سایت شرکتی در افق دی ام  :


اگر طراحی سایت شرکتی با وردپرس تصمیم نهایی شما در طراحی وب سایت شرکتی بود، تیم افق دی ام به شما کمک میکنه تا یه سایت عالی برای شرکت تون طراحی کنید.سفارش طراحی سایت شرکتی در افق دی ام تو ۵ مرحله انجام میشه:

صحبت با مشاور طراحی سایت:

رسیدن به انتها مسیری که تاحالا تو اون قدم نذاشتین و موانع و میانبر هاش رو نمیشناسید ممکنه براتون دشوارباشه. اگر یه همراه داشته باشید که این مسیر رو چند بار تا انتها رفته، میتونید از موانع خیلی راحت عبور کنید و از طریق راه های میانبر زودتر به انتها اون برسید.

تو بحث طراحی سایت شرکتی هم صحبت کردن با مشاور طراحی سایت بهتون این کمک رو میکنه که زودتر این سایت شرکتی تون به موتور های جستجو معرفی کنید و بتونید از این طریق مشتری جذب کیند.

 مشاورین طراحی سایت افق دی ام از ابتدا تا انتها مسیر در کنارتون هستند تا بتونید به بهترین روش سفارش طراحی سایت شرکتی تون رو انجام بدین.

انتخاب مسیر و نقشه کاری شرکت:

تو مسیر طی کردن یک راه اصلی قرار نیست وارد هر راه فرعی که از اون مسیر جدا میشه بشید. تمامی این راه های فرعی قرار نیست به عنوان یک میانبر عمل کنند و شما رو زودتر به انتها برسونند، ممکنه بعضی از اونها بن بست باشند و مدت زمان رسیدن شما به انتها مسیر رو بیشتر کنند.

مشاورین طراحی سایت در افق دی ام بعد از صحبت با شما و فهمیدن هدف اصلی شما از سفارش طراحی سایت شرکتی یه مسیر و نقشه برای شما تعیین میکنند که شما برای موفق شدن سایت شرکتی تون طبق اون پیش برید و با رفتن به شاخه های غیر مرتبط گمراه نشید.

شناخت مشتری:

بعد از مشخص کردن مسیر کایر شرکت، مشاورین طراحی سایت  در افق دی ام با توجه به حوزه کاری شرکت و محصولات و خدماتی که برای ارائه دادن دارید مشخص میکنند برای چه رنج سنی، فرهنگی و درآمدی از مشتریان باید تولید محتوا کنید.

شروع فرایند طراحی سایت:

بعد از صحبت با مشاور طراحی سایت شرکتی و مشخص شدن مسیر کاری شما و شناختن مشتری ها، بصورت رسمی فرایند طراحی سایت شرکتی شما شروع میشه.

شما ابتدا قالب های سایت شرکتی رو در افق دی ام مشاهده میکند و بعد اقدام به خرید قالب سایت شرکتی میکنید. قالبی که شما برای سایت شرکتی تون انتخاب کردین باید مرتبط با حوزه کاری تون باشه تا بین گرافیک سایت شرکتی شما و حوزه کاری تون تضاد پیش نیاد.

اگر قالب شما نیاز به سفارشی شدن داشته باشه طراحان سایت شرکتی در افق دی ام این کار رو براتون انجام میدن و طبق طرح مد نظر شما امکانات سایت شرکتی تون رو کم یا زیاد میکنن.

هماهنگی و ارتباط با کارفرما برای گرفتن بازخورد:

بعد از اینکه طراحی سایت شرکتی تون رو به افق دی ام سپردین به محض اینکه فرایند طراحی وب سایت شرکتی شما شروع بشه میتونید ناظر تمامی قسمت های طراحی سایت شرکتی تون باشید.

بعد از تموم شدن هر مرحله طراح افق دی ام نتایج رو برای شما راسال میکنه و اگر طراحی اون قسمت مطابق با خواسته های شما بود و نیازی به تغییر قسمتی نبود، فرایند طراحی سایت شرکتی شما ادامه پیدا میکنه.

تحویل سایت به کارفرما همراه با اموزش کار با پنل:

بعد از ساخته شدن شرکت شما توسط مهندس معمار و سایر کارکنان، مدیرت شرکت به عهده شماست. سازنده شرکت فقط بهتون نقشه و مسیر شرکت رو نشون میده.

بعد از آماده شدن سایت شرکتی شما توسط طراحان افق دی ام، آموزش لازم برای مدیرت سایت شرکتی تون بهتون داده میشه. این آموزش شامل کار با قسمت های مختلف وب سایت شرکتی مثل قسمت ثبت سفارش، ارتباط با مشتریان، پشتیبانی و بارگذاری محتوا میشه.

آموزش تولید محتوا برای وب سایت:

رنج مشتری های شما شناخته شده اما سلیقه و نیاز های مشتری های شما در طول زمان تغییر میکنه. پس شما متناسب با موقعیت مشتری هاتون نیاز به اضافه یا کم کردن محصول از سایت شرکتی تون دارید.

برای اینکه بتونید برای هریک از محصولات جدیدتون مشتری جذب کنید، یا حتی بعد از اضافه کردن یه صفحه جدید به سایت شرکتی تون مشتری رو جذب اون مطلب کنید نیاز به یک محتوا جذاب دارید.

آموزش محتوا نویسی برای قسمت های جدید وب سایت و محصولات جدید بعد از تکمیل سفارش طراحی سایت شرکتی توسط عوامل افق دی ام بهتون آموزش داده میشه.

.

 

هزینه طراحی سایت شرکتی چقدر است؟


اگر میخواید قبل از ثبت سفارش طراحی سایت شرکتی بودجه ایی رو برای این کار کنار بزارید، باید مشخص کنید که طراحی سایت شما از طریق کدنویسی انجام میشه یا از طریق وردپرس. هزینه معرفی سایت به موتور های جستجو از طریق خرید هاست و دامنه جزو هزینه هایی هست که در هر دو نوع طراحی سیات شرکتی با کدنویسی و وردپرس باید لحاظ بشه.

هزینه خرید دامنه:

همونطور که گفتیم دامنه از سه قسمت تشکیل شده و قسمت انتهایی دامنه شما یا همون پسوند دامنه قسمتی هست که قیمت دامنه شما رو تعیین میکنه. شما با توجه به این مشتری های استی شرکتی تون ممکنه از کدوم ناحیه وارد وب سایت تون بشند دامنه مخصوص رو خریداری میکنید.

هزینه خرید دامنه داخلی .ir همراه با پشتیبانی اون از هزینه خرید و پشتیبانی دامنه های بین المللی .com و .net کمتر هست ولی با به این توجه کنید با خرید دامنه داخلی رنج مشتری هایی که میتونند وارد وب سایت شرکتی شما بشند محدود به ناحیه جغرافیایی که شرکت شما قرار داره میشه.

هزینه خرید هاست:

هاست فضایی هست که وب سایت شرکتی شما روی اون قرار میگیره و به نوعی انبار ذخیره اطلاعات وب سایت شرکتی محسوب میشه. همونطور که گفتیم برای خرید هاست مناسب باید میزان اطلاعاتی که قرار در طول زمان روی سایت شرکتی تون بارگذاری میش رو پیش بینی کنید و طبق اون هاستی با فضای مناسب خریداری کنید.

علاوه بر فضای هاست مواردی دیگه مثل پهنای باند هاست، پشتیبانی فنی هاست، سرعت و کیفیت منابع هاست رو قیمت هاست تاثیرگذار هستند.

در ادامه برای طراحی سایت شرکتی با کدنویسی باید هزینه طراحی وایرفریم محاسبه و برای طراحی سایت شرکتی با وردپرس باید هزینه های هزید قالب ورد پرس و خرید افزئنه های وردپرسی رو مورد برسی قراربدید.

هزینه طراحی وایرفریم:

با توجه به ابزار های مختلفی که برای طراحی وایرفریم  وجوده داره، هزینه طراحی وایرفریم سنجیده میشه.

اما در کل میشه گفت طراحی وایرفریم زیاد هزینه بردار نیست و معمولا سریع و با هزینه کم ساخته میشه.

هزینه خرید قالب وردپرسی:

اولین قدم برای طراحی سایت شرکتی با وردپرس، خرید قالب وردپرسی مد نظرتون هست که بتونید از طریق اون محتوا های خودتون رو بارگذاری کنید. هزینه قالب های وردپرسی با توجه به کیفیت و نوعی که متفاوت هست.

هزینه خرید افزونه های وردپرسی:

بعد از خرید قالب وردپرسی برای سفارش طراحی سایت شرکتی، میتونید بدون خرید افزونه خاصی کار رو به دست طراح سایت بسپارین اما اگر دوست دارید وب سایت شرکتی به عنوان یک سایت موفق ظاهر بشه میتونید از برخی افزونه ها برای تقویت سایت شرکتی تون استفاده کنید.

این افزونه های میتونند برای افزایش امنیت یا سرعت سایت شرکتی بکار گرفته بشند که با توجه به کارایی اون ها قیمت افزونه ها متفاوت خواهد بود.

در آخر باید هزینه ایی که طراح برای طراحی سایت شرکتی شما ازتون ردیافت میکنه محاسبه بشه که این هم با توجه به روشی که برای طراحی وب سایت شرکتی تون استفاده میکند متفاوت هست.

طراح سایت کدنویسی هزینه بیشتری رو نسبت به طراح سایت وردپرسی دریافت میکنه، طراح سایت کدنویسی صفر تا صد وب سایت شرکتی شما رو طراحی میکنه و وقت زیادی رو برای نوشتن، خطایابی و اصلاح کد ها صرف میکنه در حالی که طراح سایت وردپرسی با در اختیار داشتن قالب وردپرس نیاز به طراحی صفر تا صد سایت رو نداره و شما با خریدن قالب نصف مسیر رو برای طراح سایت شرکتی تون طی میکنید.

یکی دگیه از مواردی که رو هزینه ایی که طراح سایت شرکتی از شما دریافت میکنه تاثیرگذار هست، مدت زمانیه که شما برای طراح سایت مشخص میکند تا پروژه رو به شما تحویل بده. هرچقدر این مدت زمان کوتاه تر باشه طراح بازه زمانی کاری برای تکمیل سفارش طراحی سایت شرکتی شما در اختیار داره پس میزان هزینه ایی هم که از شما دریافت میکنه متفاوت هست.

.

ثبت سفارش


جهت دریافت مشاوره و نیاز سنجی اولیه با ما در تماس باشید.