راهنمایی هایی از SEO وجود دارد که به شما می گویند از کلمات کلیدی و سرفصل ها کلیدی بیشتر استفاده کنید و خب این همان چیزی است که میتوان در ۱۰ راز مخفی سئو را پیدا کرد، متوجه خواهید شد که چیزهای بیشتری در آن وجود دارد.

سئو از آن چیزی که فک میکنید طولانی و مفصل تر است و مطمئناً هنگامی که عمیقاً وارد این حوزه می شوید متوجه خواهید شد که چیزهای بیشتری در آن وجود دارد.

. در واقع نکات و رازهای زیادی وجود دارد که احتمالاً هنوز در مورد آنها نشنیده اید و حتی پس از انجام تحقیقات کامل در وب توجه شما را به خود جلب می کند.

موارد زیادی وجود دارد که باید به آنها توجه کرد و انجام ندادن آنها ممکن است برای رتبه بندی شما بسیار مهم باشد.

بیایید در مورد ۱۰رازبرترسئو که وب سایت شما می تواند از آنها سود زیادی ببرد صحبت کنیم

۱۰ راز مخفی سئو

محتوای خود را برای ۳ فاکتور رتبه بندی برتر Google بهینه کنید

محتوا را برای افرادی ایجاد کنید که می توانند به شمالینک بدهند

از کلمات کلیدی LSI استفاده کنید

پست های قدیمی را به روز کنید

جستجوی صوتی را بهینه کنید

ویدیوها را اضافه کنید

ازابزارهای بروز سئو استفاده کنید

انتظارات کاربران را برآورده کنید

۱_ محتوای خود را برای ۳ فاکتور رتبه بندی گوگل بهینه کنید

در اینجا  لیستی از ۲۰۰ فاکتور رتبه بندی وجود دارد که هنگام رتبه بندی وب سایت شما باید به آنها توجه کنید.

و موضوع مهمی که وجود دارد این است که آنها دائماً الگوریتم ها را تغییر می دهند و آنها را به روز می کنند.

اما برای رتبه بندی گوگل سه عامل وجود دارد که با آن ها رتبه گرفتن شما قطعی است .

  این سه عامل لینک ها ، محتوا و Rankbrainاست.

خب ، کم و بیش قابل درک است که لینک ها و محتواها به چه چیزی اشاره می کنند و ما بعداً در مقاله به آنها خواهیم پرداخت.

. Rankbrain،به عبارت ساده روش هوش مصنوعی یادگیری ماشینی است که Google برای تصمیم گیری در مورد صفحاتی که بهترین پرسش را دارند ، استفاده می کند.

اما ، چگونه وب سایت خود را برای Rankbrainبهینه کنید؟

اگر از سئو سنتی استفاده کنید و برای صفحه خود شروع به نوشتن کنید ، به احتمال زیاد نوشته ی شما مجموعه ای از جملات و کلمات گیج کننده است .

از سوی دیگر ، اگر شما به زبانی بنویسید که خوانندگان شما به راحتی آن را درک کنند و بفهمند ، می توانید با افتخار محتوای خود را برای Rankbrainبهینه سازی شده در نظر بگیرید.

این مقاله نحوه عملکرد Rankbrainرا با جزئیات بیشتر توضیح می دهد..

۲_ برای افرادی که می توانند به شما پیوند بدهند محتوا ایجاد کنید

همانطور که قبلاً در بالا اشاره کردیم ، محتوایی که لینک ها را جذب می کند از دیدگاه SEO بسیار مهم است.

این لینک ها نه تنها ترافیک مستقیم به وب سایت شما دارند ، بلکه موتورهای جستجو نیز واقعاً به لینک هایی که دریافت می کنید

اهمیت می دهند ، زیرا محتوای شما را “شایسته لینک ها” می کند.

به همین دلیل است که شما باید تدوین و اتخاذ استراتژی جذب لینک را آغاز کنید.

با این حال ، همه لینک ها برابر نیستند.

نکته این است که اعتبار وب سایتی که به شما لینک می دهد نیز بسیار مهم است.

حدود ۲۴ درصد از الگوریتم رتبه بندی که Google استفاده می کند بر اساس قابلیت اطمینان منابع لینک شما است.

در نتیجه ، هرچه شهرت آنها بیشتر باشد ، به اعتبار سایت شما می افزاید.

با این حال ، هنگامی که صحبت از ایجاد محتوایی می شود که شرایط لینک دادن را ندارد ، علاوه بر این ، از وب سایت های معتبر ،  لینک گرفتن چندان آسان نیست.

پس روش اطلاع رسانی وجود دارد که زمان و تلاش زیادی را می طلبد ، در حالی که موفقیت نهایی را تضمین نمی کند.

خبر خوب در اینجا این است که در نهایت همه وب سایت ها برای استناد به مطالب خود به منابع و استنادات قوی نیاز دارند.

که گزینه ایجاد محتوای منبع را به طور خاص ارائه می دهد.

آنچه من سعی می کنم بگویم این است که شما می توانید موارد زیر را انجام دهید:

بهترین لینک

در ابتدا برای وب سایت هایی برنامه ریزی کنید که می خواهید از آنها لینک دریافت کنید

(با این وجود واقع بین باشید زیرا اگر به تازگی وب سایت خود را راه اندازی کرده اید و در کل ۴ خواننده دارید ، به دست آوردن لینک از Techcrunch چندان ممکن نیست)

هنگامی که لیستی از وب سایت ها را در اختیار دارید ، مهم است که در مورد موضوعات تحقیق کنید.

تا با نوشن در مورد آن موضوعات بتوانید به عنوان منبع به آنها کمک کنید. سپس، ایجاد محتوای با کیفیت بالا که وب سایت مایل است به آن لینک داده شود ، بسیار مهم است .در واقع ، این سخت ترین قسمت است.

شما باید تحقیقات عمیق و گسترده ای انجام دهید و نمونه های گذشته را مطالعه کنید و جمله بندی، سبک و غیره خود را انتخاب کنید

مدتی طول می کشد و تعدادی تلاش ناموفق برای ایجاد محتوای مورد نیاز خود خواهید داشت. اما نا امید نشید و ادامه بدهید.

بهترین بخش این است که هنگامی که توسط یک وب سایت با شهرت بالا مورد استناد قرار می گیرید.

به احتمال زیادلینک هایی را از سایت های معتبر دیگر نیز دریافت خواهید کرد.

۳_قطعات ویژه

در حال حاضر هدف گوگل ارائه پاسخ های کامل به طور مستقیم در صفحه نتایج جستجو است، زیرا شخصی که درخواست را ارسال کرده است دیگر نیازی به کلیک روی وب سایت و خواندن صفحات اطلاعات ندارد.

به طور خلاصه ، قطعات برجسته فرمت هستند و گوگل پاسخ را مستقیماً در صفحه نتایج جستجو ارائه می دهد.

بسیاری از صاحبان وب سایت و کارشناسان سئو معتقدند که از آنجا که پاسخ بلافاصله روی صفحه ظاهر می شود ، احتمالاً کاربران آن را در آنجا می خوانند و بنابراین از کلیک روی وب سایت خودداری می کنند .این بدان معناست که قطعات برجسته باعث می شوند ترافیک ارگانیک خود را از دست بدهید.

با این حال ، تجربه نشان می دهد که دریافت قطعات برجسته به نفع بازدیدکنندگان وب سایت شما است

شما حدود ۲۰ یا ۳۰ درصد بیشتر از آنچه با محتوای مشابه انجام می دهید ، ترافیک دریافت می کنید.

البته ، فرآیند بهینه سازی برای قطعات برجسته ساده ترین نیست.

چندین مورد وجود دارد که باید در نظر بگیرید ، مانند وقتی برای قطعات برجسته بهینه سازی می کنید ، سوالات با پاسخ های پیچیده یا طولانی را انتخاب کنید.

این به منظور اطمینان از این است که پاسخ شما فقط یک یا دو جمله نیست که به طور کامل در صفحه نتایج جستجو نشان داده شود

و هیچ معنایی برای خواننده ندارد تا بر روی وب سایت شما کلیک کند.

به صفحات پرطرفدار و موضوعاتی توجه داشته باشید که بیشترین شانس را برای دریافت قطعه های برجسته دارید.

۴_ از کلمات کلیدی LSI استفاده کنید.

کلمه کلیدی LSI چیست؟

فهرست بندی معنایی نهفته یا به اصطلاح LSI کلمات کلیدی هستند که از لحاظ معنایی با کلمه کلیدی اصلی شما مرتبط هستند.

آنها شامل کلمات کلیدی هستند که از لحاظ زمینه ای مترادف با کلمه اصلی مورد استفاده شما هستند

و همچنین کلمات کلیدی دیگری که به دلیل اشاره به یک موضوع به احتمال زیاد به همراه کلمه کلیدی اصلی شما یافت می شوند.

به نظر می رسد ، امروزه گوگل بیشتر به کشف کلمات کلیدی LSI به جای محاسبه تراکم کلمات کلیدی مورد استفاده شما توجه میکند.

بیایید چند دلیل را بررسی کنیم که چرا ممکن است از کلمات کلیدی LSI در محتوای خود بیشتر استفاده کنید.

هنگامی که از محدودیت استفاده از کلمه کلیدی اصلی از نظر تراکم کل مجاز کلمات کلیدی فراتر رفتید  کلمات کلیدی LSI به کمک شما خواهند آمد.

به جای تکرار کلمه کلیدی اصلی ، می توانید از کلمات کلیدی LSI به عنوان جایگزین استفاده کنید.

ارتباط با کلمه کلیدی اصلی خودکلمات کلیدی LSI به احتمال زیاد رتبه شما را “دو برابر” به عنوان کلید واژه اصلی و جایگزین نیز افزایش می دهد.

Google  دیگر به اندازه کل محتوای شما به تراکم کلمات کلیدی اهمیت نمی دهد.

این اساساً به این معنی است که به دلیل کلمات کلیدی LSI می توانید در واقع به Google کمک کنید تا زمینه صفحه شما را راحت تر درک کند.

۵_ پست های قدیمی را به روز کنید

آنها می گویند عمر یک پست در حال کاهش است به همین دلیل است که شما باید هوشیار باشید و اجازه ندهید محتوای شما خراب شود.

هر قسمت از محتوا مراحل یکسانی را طی می کند.پخش می شود ، خزیده می شود ، برای رتبه بندی رقابت می کند

و شروع به افزایش ترافیک بیشتر می کند ، ترافیک را متوقف می کند و عملاً برای Google می میرد.

به همین دلیل به محض اینکه  رشد محتوایی متوقف می شود، باید محتوا را به روز کنید تا بتوانید دوباره آن را در رقابت رتبه بندی معرفی کنید.

برای این کار باید به محتوا بروید و ارزیابی کنید که کدام قسمتها دیگر مرتبط نیستند.

برای نشان دادن تازه بودن محتوا ، نشانگرهای متمایز اضافه کنید.

به عنوان مثال ، اگر پس از به روزرسانی مقاله “مواردی که باید در سال ۲۰۱۹ پوشید” بود ، باید سال را نیز به روز کنید.

تحقیقات کاملی انجام دهید تا محتوا را به گونه ای منعکس کند که نوآوری را نشان دهد.

۶_ برای جستجوی صوتی بهینه سازی کنید

درصد جستجوهای صوتی به طور پیوسته در حال افزایش است به همین دلیل است که محتوای شما باید تطبیق داده شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر این راهنمای دقیق آماده سازی وب سایت خود را برای جستجوی صوتی بخوانید!

۷_ اضافه کردن فیلم ها

ویدئوها سرگرم کننده هستند و در وب بسیار رواج دارند ، بنابراین اگر بتوانید محتوای خود را در قالب ویدئو علاوه بر متن و تصاویر ارائه دهید

مطمئناً رتبه بالاتری در Google خواهید داشت.

در اینجا نحوه برخورد با محتوای ویدئویی و SEO وجود دارد.بازار هدف را مشخص کنید و در مورد ویدئو رقبای خود تحقیق کنید.

اطمینان حاصل کنید که ویدئوهای شما با تجهیزات مناسب ساخته شده اند که کیفیت بالایی از صدا و تصویر را ارائه می دهند.

بسیار مهم است که نور را به روش مطلوب تنظیم کنید.از کلمات کلیدی انتخاب شده حداقل سه بار در فیلم استفاده کنید. مطمئن شوید که طول ویدئو با محتوایی که سعی در برقراری ارتباط دارید مطابقت داشته باشد، اطلاعات را گسترده نکنید.

اما از نقطه ای به نقطه دیگر نیز پرش نکنید.ویدئوی خود را در گروهی آزمایش کنید و از آنها بخواهید نظرسنجی درباره محتوا و نحوه ارائه ، کیفیت صدا و تصویر و غیره را پر کنند.

با پرسیدن سوالات بینندگان ، نظرات را تشویق کنید و وقتی به آنها رسیدید به آنها پاسخ دهید.

از دسته بندی ، توضیحات و برچسب های مناسب استفاده کنید.

ویدیو را در سایت های رسانه های اجتماعی شرکت خود به اشتراک بگذارید.

زمان زیادی را صرف ویرایش کنید ، در صورت لزوم تصاویری سرگرم کننده و موسیقی اضافه کنید.

هرگز فیلمنامه را دست کم نگیرید. شما باید همه چیز را که می توانید بنویسید: مکث های چشمگیر ، GIF ها ، حرکات. ویدئو رسانه ای است که کاملاً به کار گروهی نیاز دارد.

مطمئن باشید تیم شما به خوبی با هم کار می کند و ایده های زیادی را ایجاد و به اشتراک می گذارد!

همچنین می توانید فیلم ها را برای Youtubeبهینه کنید.

۸_ از ابزارهای به روز سئو استفاده کنید

یک متخصص سئو تنها به اندازه ابزارهای خود خوب است ، بنابراین باید مطمئن شوید که از کارآمدترین و مدرن ترین ابزارها استفاده می کنید.

ما یک لیست به روز شده از ۴۲ بهترین ابزار SEO را که باید در سال ۲۰۲۱ استفاده کنید ، جمع آوری کرده ایم تا مطمئن شوید که برای مقابله با نبردهای رتبه بندی آماده هستید.

۹_ پیاده سازی رویکردهای بصری اول

آیا آن پست های غم انگیز را مشاهده کرده اید که در آنها تصویر بصورت واضحی فقط به متن اضافه شده است .

برتری بصری برای ارائه یک تجربه کاربری خوب اهمیت زیادی دارد ، به همین دلیل است که باید از قبل با تصاویر بصری برنامه ریزی کنید.

علاوه بر این ، حتی ممکن است متن را با نمودارها ، اینفوگرافیک ها و سایر تصاویر مرتبطی که تصمیم گرفته اید ، بجای برعکس ، مفید باشد.

شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که چگونه می توانید بفهمید که محتوای بصری بی فایده است یا باعث می شود سایت شما شبیه زمان دیگری باشد.

قاعده کلی این است که محتوای تصویری را فقط حذف کنید.

اگر متوجه شدید که بازدیدکننده حتی متوجه ناپدید شدن نمی شود ،

این بدان معناست که تصویر با محتوا آمیخته نشده است و چیز زیادی به معادله اضافه نمی کند.

تصاویر بصری معمولاً می توانند به تنهایی بایستند و از کاربر می خواهند مدتی را صرف بررسی آنها کند.

۱۰_ انتظارات کاربران را برآورده کنید

هرچقدر که این امر بی اهمیت به نظر برسد ، ما در واقع نمی توانیم از این نکته بگذریم

این یکی از ۵ نکات اصلی SEO در Feedster است

و حقیقت این است که هنوز هم بسیاری از وب سایت های موجود به طور خالص برای دستگاه می نویسند..

فرض کنید محتوای بهینه شده SEO شما به درستی یا اصلا به سوالات کاربران پاسخ نمی دهد و بنابراین انتظارات آنها را برآورده نمی کند.

برآورده نشدن هدف کاربر به این معنی است که محتوای شما “واکنش” لازم را از سوی کاربران دریافت نخواهد کرد.

با مرور صفحات خود برای مدتی و عدم دستیابی به نتایجی که کاربر امیدوار بود به دست بیاورد ، باعث می شود که کاربر خسته شود

و متوجه می شود که شما هرگز به سوالات آنها پاسخ نمی دهید. آنها به سادگی صفحه شما را در جستجوی محتوای بهتر رها می کنند.

وقتی صفحه وب شما چندین بار رها شود ، چه اتفاقی می افتد؟

درست است نرخ بازگشت شما بالاتر و بالاتر می رود در حالی که زمان صرف شده در صفحه وب شما کمتر می شود.

گوگل ، به زودی متوجه می شود که چیزی اشتباه است و احساس می کند که محتوای شما علاقه خوانندگان شما را برآورده نمی کند

و رتبه شما را پایین می آورد.

خب، یک راه عالی برای جلوگیری از این وضعیت وجود دارد

آیا می خواهید مهمترین راز سئو جاودانه موجود را بدانید .

برای کاربران بنویسید! به همان اندازه که سئو شگفت انگیز و مهم است ، لطفاً همیشه در نظر داشته باشید که خوانندگان نهایی شما و کسانی که قصد دارند شما را ارزیابی کنند ، مردم معمولی هستند. بنابراین حتماً برای آنها بنویسید.

نتیجه

بهینه سازی SEO یک فرایند پیچیده و پیچیده است و هرچه زمان بیشتری برای کشف اسرار آن صرف کنیدمحتواهای آینده شما احتمالاً رتبه بالاتری خواهند داشت.

چند نکته که باید در نظر داشته باشید عبارتند از:

نوشتن برای کاربران ، نه صرفاً برای دستگاه.

بهینه سازی برای Google Rankbrain

نوشتن محتوای با کیفیت و به دست آوردن پیوندها.

استفاده از کلمات کلیدی LSI

بهینه سازی برای جستجوی صوتی

ایجاد ویدئوها.

استفاده از ابزارهای مناسب SEO

اولویت بندی جلوه های بصری

تلاش برای به دست آوردن قطعات برجسته.

اگر مبتدی هستید ، ابتدا آموزش سئو LoudGrough را اینجا بخوانید. این یک مقدمه خوب برای همه چیز SEO است و قبل از جستجوی اسرار ، با اصول اولیه آشنا خواهید شد

امیدوارم لیست ۱۰رازبرترسئو ما مفید واقع شده باشد و هنگام بهینه سازی SEO وب سایت شما آنها را در نظر ۱۰رازبرترسئو که هرگز در جایی گفته نشده است داشته باشید

 

 

۲ دیدگاه ها

    • سلام دوست عزیز روزتون بخیر
      هیچ سایتی رو بدون آنالیز سایت و رقباش نمی توان زمان دقیقی گفت چیزی که مشخص اینکه زمان در سئو مشخص نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *