اگر کسب و کار شما بر روی اینستاگرام فعال نیست شما طیف وسیعی از مشتریان خود را ازدست داده اید، بیش از یک میلیارد نصب در سرتاسر جهان و بیش از ۲۵ میلیون کاربر فعال ایرانی یکی از مهم ترین دلایل اهمیت حضور کسب و کار ها بر روی اینستاگرام می باشد، برای دیده شدن در اینستاگرام بهتر است از ۴ روش زیر استفاده کنید تا از نتایج فوق العاده آن شگفت زده شوید!

۱ : برای دیده شدن در اینستاگرام همیشه ویدیو تولید کنید

محتوای ویدیویی بیشترین جذابیت را برای کاربران اینستاگرام دارد، شروع کنید به ساختن محتوای ویدیویی، ممکن است در ابتدا محتوا های با کیفیتی تولید نکنید اما این جای نگرانی ندارد، ما در دیجیتال مارکتینگ اُفق روش های تولید ویدیوی استاندارد اینستاگرام را به شما آموزش خواهیم داد.

هم چنین اینستاگرام از بروز رسانی های جدیدی مانند عدم نمایش میزان پسندیدن پست ها نیز صحبت کرده است، بنابراین کاربران ممکن است به سراغ سایر معیار ها هم چون میزان بازدید ویدیو ها و تعداد نظرات بروند.

پس اگر می خواهید به سرعت دیده شوید محتوای ویدیویی تولید کنید و به طور مداوم آن ها را منتشر کنید.

۲ : از اینفلوئنسر ها استفاده کنید

ممکن است این دیدگاه وجود داشته باشد که هر چقد تعداد دنبال کننده های اینفلوئنسر ها زیاد باشد نتایج بهتری از تبلیغات توسط آن ها خواهیم گرفت، این یک دیدگاه کاملا اشتباه است، یک لیست از اینفلوئنسر هایی تهیه کنید که در حوزه مرتبط با کسب و کار شما مشغول به فعالیت هستند، هر کدام از آن ها را بررسی کنید و مواردی از قبیل بازخورد کاربران، میزان مشاهده ویدیو ها، نحوه بیان اینفلوئنسر و سایر موارد را در نظر بگیرید و در نهایت اینفلوئنسر های  مناسب را برای تبلیغات انتخاب کنید و با آن ها وارد مذاکره شوید.

۳ : برای دیده شدن در اینستا گرام محتوای بحث بر انگیز تولید کنید!

هر چقدر که محتوای منتشر شده توسط شما نظرات کاربران زیادی را به خود جذب کند، محتوای شما برای افراد بیشتر بر روی صفحه اکسپلور نشان داده خواهد شد، از دنبال کننده های خود سوال بپرسید ویا آن ها را به یک چالش دعوت کنید، حتی می توانید محتوای بحث برانگیز تولید کنید، بله محتوای بحث بر انگیز، این جنس از محتوا می تواند بر مدار اتفاقات روز مره جامعه باشد و یا اتفاقات ورزشی را بررسی کند.

۴ : الگوریتم اینستاگرام را بشناسید

اینستاگرام به طور دائم در حال رصد رفتار کاربران خود می باشد تا بتواند با درصد خطای کمتری محتوایی را به آن ها پیشنهاد دهد که برایشان جذاب باشد، با شناخت الگوریتم اینستاگرام می توانید بهینه ترین تقویم تولید محتوای اینستاگرام را تدوین کنید.

برای درک بیشتر الگوریتم های اینستاگرام توصیه می کنم پست وبلاگ “ ۶ عامل تعین کننده الگوریتم اینستاگرام ” را نیز مطالعه کنید

۵ : استوری هایلایت را فراموش نکنید

برای معرفی کسب و کار خود بر روی اینستاگرام فقط ۱۵۰ حرف در اختیار دارید در حالی حوزه خدمات و محصولات کسب و کار ها نیازمند توضیحات بیشتری می باشد، قابلیت استوری هایلات می تواند این خلاء را به خوبی پر کند، از تصاویر گرافیکی مناسب استفاده کنید و در دسته بندی های مختلف خدمات و محصولات خود را معرفی کنید.

هم چنین می توانید بیتشر درباره کسب وکار خود توضیح دهید و بازخورد های مشتریات خود را نیز قرار دهید.

.برای اطلاع ازپکیج های تولید محتوای ویدیویی و تصویری دیجیتال مارکتینگ اُفق و شرایط مدیرت و رشد اکانت اینستاگرام با ما در تماس باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *