کلمات کلیدی

۱۱راه بهبود کلمات کلیدی

اکتبر 24, 2021
آیا محتوای شما در SERP ها قابل مشاهده نیست؟ در اینجا ۱۱ راه برای بهبود رتبه کلمات کلیدی خود در Google با نگاه جامع به سایت خود آورده شده است. بهبود رتبه بندی کلمات کلیدی در جستجو مانند گذشته ساده نیست. با همه تغییرات اخیر الگوریتم گوگل که مشاهده کرده‌ایم ، متوجه شدیم که تاکتیک های سنتی مانند تحقیق و هدف‌گذاری کلمات کلیدی ، بهینه سازی برچسب گذاری صفحه و به روزرسانی محتوای درون صفحه تاثیری مانند گذشته ندارند. مهمتر از همه، هر وب سایت منحصر به فرد است. این بدان معناست که استفاده از یک تاکتیک خاص نتیجه

۵ مرحله برای ایجاد هویت برند

اکتبر 3, 2021
هویت برند چیست و چرا به آن نیاز دارید؟ یک نام تجاری به‌اندازه درک مردم از آن خوب است. صرف‌نظر از اینکه محصولات چقدر خوب هستند یا قیمت‌ها چقدر رقابتی هستند، نام تجاری اصلی‌ترین چیزی است که شما را از رقبا متمایز می‌کند و تنها چیزی است که باعث می‌شود کسب‌وکارتان فوراً در دریایی از رقبا قابل‌تشخیص باشد، بنابراین هویت نام تجاری قوی برای موفقیت بلندمدت و رشد کسب‌وکار بسیار مهم است. هویت نام تجاری بسیار بیشتر از نام شرکت، رنگ برند یا لوگوی منحصربه‌فرد کسب‌وکار شما است. اگرچه این‌ها اساساً بخشی از هویت نام تجاری هستند، اما تنها

مقایسه ۶ شرکت هاستینگ برتر ایران

اکتبر 3, 2021
شرکت های هاستینگ ایران وقتی میخواهیم وب سایت و یا وب اپلیکیشنی را منتشر کنیم، به یک سرویس هاستینگ خوب نیازداریم. با ثبت نام کردن برای این سرویس، در واقع شما فضایی را بر روی یک سرور فیزیکی که تمام اطلاعات و فایل های شما را برای اجرای سایت ذخیره میکند، اجاره کرده اید. البته وب هاست ها فقط فضا در اختیار شما قرار نمیدهند، آنها همچنین امنیت سرور شما را تامین میکنند و خدمات دیگری نیز ارائه میدهند. با توجه به این توضیحات می‌دانیم که انتخاب یک ارائه دهنده هاست خوب، بسیار با اهمیت است. شرکت های متفاوتی

۵ روش برای بیشتر دیده شدن در اینستاگرام

سپتامبر 8, 2021
اگر کسب و کار شما بر روی اینستاگرام فعال نیست شما طیف وسیعی از مشتریان خود را ازدست داده‌اید، بیش از یک میلیارد نصب در سرتاسر جهان و بیش از ۲۵ میلیون کاربر فعال ایرانی یکی از مهم‌ترین دلایل اهمیت حضور کسب و کار ها بر روی اینستاگرام می باشد، برای دیده شدن در اینستاگرام بهتر است از ۴ روش زیر استفاده کنید تا از نتایج فوق العاده آن شگفت زده شوید! ۱ : برای دیده شدن در اینستاگرام همیشه ویدیو تولید کنید محتوای ویدیویی بیشترین جذابیت را برای کاربران اینستاگرام دارد، شروع کنید به ساختن محتوای ویدیویی، ممکن

۱۰ تا از بهترین ابزارهای تجزیه و تحلیل شبکه‌های اجتماعی

سپتامبر 2, 2021
اگر مسئول تجزیه و تحلیل شبکه‌های اجتماعی برند خودتان هستید، توضیح‌های زیادی نیاز دارید. چرا که درکسب و کار توانایی تبدیل یک دنبال‌کننده به مشتری، به معنی پاسخ به سوالات داده‌های پشتیبان است.  به عنوان مثال،کدام یک از شبکه‌های اجتماعی ارزش زمان و بودجه بیشتری دارند؟ کدام محتوا برترین عملکرد را دارد؟تاثیر حضور برند در شبکه‌های اجتماعی بر کسب و کار شما چیست؟  با پاسخگویی به این سوالات ، بر اساس شاخص اجتماعی Sprout در سال ۲۰۱۹،انتظار می‌رود ۶۳% از بازاریابان براساس ROI، در توجیه هزینه های خود در کمپین‌های شبکه‌های اجتماعی صحبت کنند. با این وجود، سنجش میزان

مدل های درآمد (۲۰۲۱)

آگوست 31, 2021
در چند دهه گذشته ، بسیاری از مدلهای درآمد جدید سودآور بوده اند به همین دلیل است که من ۱۶ مدل درآمد از مدل های درآمد (۲۰۲۱) متفاوت را به شما نشان می دهم تا بتوانید ارزیابی کنید که آیا راه بهتری برای کسب درآمد از ارزش ارائه شده به مشتری وجود دارد یا خیر. مدل درآمد چیست؟ مدل درآمد استراتژی یک شرکت برای کسب درآمد از ارزشی است که در اختیار مشتریان قرار می دهد یک شرکت اغلب با ایده ای در مورد نحوه ارائه ارزش به مشتریان خود شروع می کند در مقابل این ارزش ، شرکت

معرفی ۱۱ نمونه تقویم تولید محتوا برای برنامه‌ریزی شبکه‌های اجتماعی

آگوست 15, 2021
تقویم تولید محتوا، با زیاد شدن تعداد شبکه های اجتماعی به یکی از ابزارهای ضروری تولید محتوا تبدیل شده است. در این مطلب هر آن‌چه لازم داریم درباره تقویم تولید محتوا بدانیم را بررسی و ۱۱ نمونه از آن را معرفی کردیم. چه شباهتی بین سفرهای خارج از شهر، یک سخنرانی در مراسم عروسی و سوشال‌مدیا وجود دارد؟ برنامه‌ریزی شما می‌توانید آن‌ها را با تکیه‌بر حافظه خود انجام دهید، اما داشتن یک برنامه و دانستن مسیر حرکت بهتر است. به‌خصوص در زمان ایجاد استراتژی برای محتوا و برنامه‌ریزی رسانه‌های اجتماعی داشته باشید. در این زمان، نظر بیشتر بازیاب‌ها این

۱۰ راز مخفی سئو

آگوست 10, 2021
راهنمایی هایی از SEO وجود دارد که به شما می گویند از کلمات کلیدی و سرفصل ها کلیدی بیشتر استفاده کنید و خب این همان چیزی است که میتوان در ۱۰ راز مخفی سئو را پیدا کرد، متوجه خواهید شد که چیزهای بیشتری در آن وجود دارد. سئو از آن چیزی که فک میکنید طولانی و مفصل تر است و مطمئناً هنگامی که عمیقاً وارد این حوزه می شوید متوجه خواهید شد که چیزهای بیشتری در آن وجود دارد. . در واقع نکات و رازهای زیادی وجود دارد که احتمالاً هنوز در مورد آنها نشنیده اید و حتی پس

۷ استراتژی هک رشد

جولای 26, 2021
استراتژی هک رشد چیست؟ به طور طبعی اگر از ۱۰ نفر سوال شود که استراتژی هک رشد چیست ممکن است ۱۰ پاسخ مختلف دریافت کنید، اما به طور مشخص استراتژی هک رشد می تواند در چهار چوب زیر تعریف شود : یک روش ساده ی داده محور و مجموعه ای از تکنیک های بازاریابی هوشمند می باشد که بر روی دستیابی به رشد مقیاس پذیر ونمایی مشاغل تمرکز می کند. برای اولین بار مفهوم هک رشد توسط شان الیس ابداع شد، شان الیس در تعریف هکر رشد می گوید : هکر رشد کسی است که مهم ترین هدف او

۶ عامل تعین کننده الگوریتم اینستاگرام

جولای 26, 2021
  شاید از خود بپرسید که چرا همیشه یک الگوریتم جدید برای اینستاگرام ساخته می شود و دلیل این موضوع چیست، پاسخ این سوال برمیگردد به ماهیت تفکر انسانی، اینستاگرام به طور مداوم در تلاش است تا علایق ما را بشناسد و با توجه به خواسته های مخاطبان خود محتوا هایی را  به او پیشنهاد دهد که ممکن است آن را دوست داشته باشد. اینستاگرام از ۶ عامل تعین کننده برای نمایش محتوای تولید شده بر روی صفحه اکسپلور و صفحه هوم استفاده می کند: ۱ : تاثیر علاقه کاربر ها بر الگوریتم اینستاگرام اینستاگرام برای شناخت علایق شما

۴ استراتژی مهم کمپین ایمیل مارکتینگ

ژوئن 1, 2018
ایمیل مارکتینگ یکی از مهم ترین وقدرت مند ترین کانال های جذب مشتری می باشد که معمولا برای تبلیغ محصولات و یا خدمات جدید کسب و کار ها مورد استفاده قرار می گیرد، هم چنین به واسطه کمپین ایمیل مارکتینگ می توان مشتریان از دست رفته را دوباره به چرخه خرید باز گرداند، در این جا به ۴ استراتژی مهم ایمیل مار کتینگ می پردازیم : ۱ : پیام های خود را برای کمپین ایمیل مارکتینگ شخصی سازی کنید  به عنوان مثال به جای استفاده از سلام مشترک گرامی می توانید با اینگونه پیام ها شروع کنید : “سلام

۵ راز مهم ویدیو مارکتینگ!

ژوئن 1, 2018
۱ : فیلم های داستانی بسازید به هیچ عنوان بر روی فروش مستقیم  محصول تاکید نکنید، مشتری های شما دوست دارند با یک داستان با محصولات شما آشنا شوند، بر روی اینترنت میلیون ها فیلم ویدیویی تبلیغاتی وجود دارد، تنها درصورتی کمپین ویدیو مارکتینگ شما شانس دیده شدن دارد که بتوانید برای مشتریان احتمالی خود یک داستان جذاب تعریف کنید، نگران این موضوع نباشید که آن ها با برند یا محصولات شما به طور کامل برخورد نداشته باشند اگر داستان شما به اندازه کافی جذاب باشد احتمالا برای نوه های خود نیز در باره برند و یا محصول شما

۷ دلیل مهم برای انتشار محتوای ویدیویی

ژوئن 1, 2018
محتوای ویدیویی نقش مهمی در شناخت مشتریان از محصولات و خدمات کسب و کار ها دارد، ابزار های هم چون نور، حرکت، بیان، رنگ و سایر موارد مفاهیم را در کمترین زمان ممکن به بهترین شکل ممکن بیان می کند، در این پست وبلاگ به ۷ مورد از مهم ترین دلایل اهمیت محتوای ویدیویی می پردازیم : ۱: مشتریان شما محتوای ویدیویی را ترجیح می دهند به طور کلی کاربران فضای مجازی محتوای ویدیویی را بیشترر از هر نوع محتوای دیگری ترجیح می دهند، به خصوص زمانی که بر روی تلفن همراه خود مشغول گشت و گذار بر روی

۵ روش برای بیشتر دیده شدن در اینستاگرام

ژوئن 1, 2018
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

۴ مهارت ضروری یک هکر رشد

ژوئن 1, 2018
هکرهای رشد نقش مهمی در تولید محصول دارند زیرا حتی اگر محصولی که تولید می کنید از بهترین الگوریتم ها و مهندسی برخوردار باشد در صورتی که  مردم از خدمات شما یا محصولات شما استقبال نکنند نمی تواند موفق باشد به همین دلیل، یک هکر رشد باید در تیم شما باشد تا از مراحل اولیه تولید محصول بتواند مخاطب های آن محصول را نیز از وجود آن آگاه کند، در این پست وبلاگ به ۴ مورد از مهم ترین و ضروری ترین مهارت های یک هکر رشد می پردازیم : ۱ . مهارت داده محور هکر رشد باید توجه

۴ نکته مهم تولید ویدیوی تبلیغاتی وایرال

ژوئن 1, 2018
چند وجه اشتراک بین ویدیو های تبلیغاتی وایرال وجود دارد که عامل دیده شدن آن ها می باشد که با بررسی آن ها میتوان  بیشترین بازده مثبت در تولید ویدیوی تبلیغاتی وایرال داشت. با این وجود نمی توان تضمین کرد که این استراتژی ها برای هر محتوایی نتیجه بخش باشد. حتی برای سازندگان محتوا هایی که در گذشته تجربه موفقیت آمیزی در این زمینه داشته اند ، هر بار یک چالش جدید است و باید با توجه به شرایط موجود تصمیمات مناسب را اتخاذ نمود. خوشبختانه فاکتورهایی با قابلیت تغیر وجود دارد که دربین بسیاری از فیلم های ویروسی